木嘉Apr.

For U, for M, the memory.
Miss Miss - Gregory And The Hawk

小豆之家:


Please don't answer my call

请不要接起我的电话


Cause I just couldn't stand it at all

原因是我刚才完全无法忍受


If you were any less

你是否只呈现出了


Than you at your best

你内心的冰山一角


When you hear my song on the radio

当你从收音机里听到我的歌时


Will your teary eyes be covered

你的眼泪会在眼眶里打转吗


By the catchy parts that go

到动情之处


I miss you, I miss you

我好想你 我好想你


All over the refrain

永无止境地


It's a different kind of love

这是不同的爱情


By the same name

却有着相同的名字


I see you, I see you

我看到你了 我看到你了


Time and again in my dreams

一次次的出现在我的梦里


I'm with you, I'm with you

我和你一起


Frame by frame

永远不分离


It's a different kind of love

这是不同的爱情


By the same name

却有着相同的名字


Baby says he's crying but stays

宝贝说他止不住哭泣


I can see it all over your face

我在你的脸上看到了


So if you're down, just find me around

所以 如果你肯低下头去周围找我


I'm on the corner, I'm in your car

我会在角落里 我会在你的车上


I'm waiting for you with open arms

我会张开双臂等你


You said I'd be growing up

你说过我会长大


Instead I've taken so long

要花上很长时间


Now I've found a different way to go

现在我找到了一条不同的路去走


I miss you, I miss you

我好想你 我好想你


All over the refrain

这一直是我生活的主旋律


It's a different kind of love

这是不同的爱情


By the same name

却有着相同的名字


I see you, I see you

我看到了你 我看到了你


Time and again in my dreams

无数次出现在我的梦里


I'm with you, I'm with you

我和你在一起


Frame by frame

永远不分离


It's a different kind of love

这是不同的爱情


By the same name

却有着相同的名字


Baby says he's crying but stays

宝贝说他止不住哭泣


I can see it all over your face

我在你的脸上看到了


...


It's never been so easy

困难重重


You never tried so hard

你没如此努力过


To please me

讨我欢心


When you hear my song on the radio

当你听到收音机里播放着我的歌


Will your teary eyes be covered

你的眼里是否会满含热泪


By the catchy parts that go

当你想起那些过往


I miss you, I miss you

我好想你 我好想你


All over the refrain

这一直是我生活的主旋律


It's a different kind of love

这是不同的爱情


By the same name

却有着相同的名字


I see you, I see you

我看到了你 我看到了你


Time and again in my dreams

无数次出现在我的梦里


I'm with you, I'm with you

我和你在一起


Frame by frame

永远不分离


It's a different kind of love

这是不同的爱情


By the same name

却有着相同的名字


Baby says he's crying but stays

他哭了但他留了下来


I can see it all over your face

我可以看到你的脸上满是泪水

小豆之家敬上!

评论

热度(4)