木嘉Apr.

For U, for M, the memory.
La Teva Decisió (Get A Life) (Andorra) - Susanne Georgi

so cool~😘

小豆之家:

La teva decisió (Get a Life)
你的决定(开始新生活)
Lyrics: Josep Roca Vila
作词:Josep Roca Vila
Song: Susanne Georgi
演唱:Susanne Georgi

Sé que m’estimes, malgrat tot
我知道你爱我,不顾一切
Que desconfies de la sort
你不相信运气

Però no pots negar, és un error
但是你不能否认,这是错的
Deixar-ho tot serà la fí del nostre amor
抛下一切就会是你我爱情的结局

You’ve got to get a life
你的决定让我感觉恍若隔世
that’s what you say to me
我们的故事就是划破流风的利刃
But I would rather die
共享沉默,同忆旧梦
if you’re not in it with me
我们的话语和谎言都真实存在

I’m gonna get a life
我要开始崭新生活
the kind that’s made for two
我和你的二人世界
I know there’s only one
我知道你就是那个人
I wanna live it with you
我想和你一起生活

Ah ah ah I…
啊——我…
Ah ah ah I
啊——我…
I know that I’m right
我知道我是对的
Ah ah ah I
啊——我…
I’m getting a life
我要开始崭新生活

És el moment de corregir
现在是时候改正过错
L’adéu serà com un suspir
道别听上去会像叹息一样
Confio a que l’endemà
我相信到明天
l’amor tornarà a mi
爱情会回到我身边

You’ve got to get a life
你要开始崭新生活
that’s what you say to me
这就是你对我所说
But I would rather die
但我宁死也不愿看到
if you’re not in it with me
你不和我一同生活

I’m gonna get a life
我要开始崭新生活
the kind that’s made for two
我和你的二人世界
I know there’s only one
我知道你就是那个人
I wanna live it with you
我想和你一起生活

Ah ah ah I…
啊——我…
Ah ah ah I
啊——我…
I know that I’m right
我知道我是对的
Ah ah ah I
啊——我…
I’m getting a life
我要开始崭新生活

Sabrem lluitar, sabrem seguir
我们能够奋力拼搏,我们能够全力以赴
Mirar al futur, trobar-te i ser feliç
看向未来,找到你自己,要愉快啊

You’ve got to get a life
你要开始崭新生活
that’s what you say to me
这就是你对我所说
But I would rather die
但我宁死也不愿看到
if you’re not in it with me
你不和我一同生活

I’m gonna get a life
我要开始崭新生活
the kind that’s made for two
我和你的二人世界
I know there’s only one
我知道你就是那个人
I wanna live it with you
我想和你一起生活

Ah ah ah I…
啊——我…
Ah ah ah I
啊——我…
I know that I’m right
我知道我是对的
Ah ah ah I
啊——我…
I’m getting a life
我要开始崭新生活
Gonna get you into my life
我要和你共度余生

(Ah ah ah I…)
(啊——我…)
(Ah ah ah I, I know that I’m right)
(啊——我,我知道我是对的)
(Ah ah ah I) I’m coming to life
(啊——我)我要振作起来
Amor meu, no ho oblidis mai
我的爱人,请别忘记

小豆之家敬上!

评论

热度(4)