木嘉Apr.

For U, for M, the memory.
Baby It's You - Arden Cho

喜欢😍

小豆之家:

Everytime i wake up,it's you
每次我醒来,就见到你
darling it's you
亲爱的是你
Everytime i close my eyes,it's you
每次我闭上眼,就想到你
baby it's you
宝贝,是你
You that I dream of
你是我的向往
You that I miss
你是我的思念

You that I want to so badly kiss
你是我想深吻的人
Will you ever look at me the way
你会这样看我吗
The way that I see
像我看到的那样
Sometimes girls can dream of love
有时候女孩会梦想爱情
like fairytales
像童话一样
Shining down from us above
阳光从上面照耀着我们
like Cupids dust of love
就像丘比特的祝福


Everytime i wake up,it's you
每次我醒来,就见到你
darling it's you
亲爱的是你
Everytime i close my eyes,it's you
每次我闭上眼,就想到你
baby it's you
宝贝,是你
You that I dream of
你是我的向往
You that I miss
你是我的思念
You that I want to so badly kiss
你是我想深吻的人
Will you ever look at me the way
你会这样看我吗
The way that I see
像我看到的那样
It could be magic
这可以是魔法般的
We'd live on the sea
我们能住在海上
With nothing to worry
无忧无虑
Just you and me
只有你和我
Let's live like we're free
一起自由自在地生活
So take my hand
来抓住我的手
We'll run through the fields
我们一起穿越田野
Oh ever so green
噢,绿得多美丽


Everytime i wake up,it's you
每次我醒来,就见到你
darling it's you
亲爱的是你
Everytime i close my eyes,it's you
每次我闭上眼,就想到你
baby it's you
宝贝,是你
Baby it's you
宝贝,是你

小豆之家敬上!

评论

热度(8)