木嘉Apr.

For U, for M, the memory.
Lullaby - Morrie

Good night~

莫西顾:

他们说:听这首歌你就知道为什么男生喜欢撒娇的小萝莉了。

像是看见花瓣上的露水,穿过的田间清凉的风,一口吃掉颜色好看的糖果,经历一场粉红色的恋爱。

晚安。


Lullaby for you

唱给你的摇篮曲

We’re from your dream

我们来自你的梦境

and heart and sweet place.

来自你心底那块甜蜜的地方

Until the dawn, it brings love, love.

直到拂晓,带来爱与希望

Say good night, hushaby.

道句晚安,乖乖睡

Star light, star bright

星光闪烁

It’s like a dream of dreamland.

就像在梦的幻境里

Until the morning comes, love, love

直到黎明到来,爱呀

Say hello. Lalala.

说句嗨,Lalala

Shalalala, I’m dreaming of you

Shalalala,我在梦里遇见你

Duba, duba, you’re dreaming of me

Duba,Duba,你在梦中想念我

I promise you

我向你允诺

Just, feel warm inside

只觉得内心深处也变得温暖

Shalalala, I’m dreaming of you

Shalalala,我在梦里遇见你

Duba, duba, you’re dreaming of me

Duba,Duba,你在梦中想念我

Make a wish,

许个愿吧

and then close your eyes and fall

然后轻闭你的双眼

Into the dream. And we sleep on

沉入梦乡,让我们在梦中相见

Lullaby for you

唱给你的摇篮曲

It’s from your trees

从你的树梢传来

and clouds and warm breeze

从云与暖风中溢出

Until the dawn, it brings love, love

直到拂晓,带来爱与希望

Say good night, hushaby

道句晚安,乖乖睡

Dream on, my boy

幻想,我的男孩

It’s like a journey to the Greenland

这就像是

Until the morning comes, love, love

直到黎明到来,爱呀

Say hello. Lalala.

说句嗨,Lalala

Shalalala, I’m dreaming of you.

Shalalala,我在梦里遇见你

Duba, duba, you’re dreaming of me.

Duba,Duba,你在梦中想念我

I promise you.

我向你允诺

Just, feel warm inside.

只觉得内心深处也变得温暖

Shalalala, I’m dreaming of you

Shalalala,我在梦里遇见你

Duba, duba, you’re dreaming of me

Duba,Duba,你在梦中想念我

Make a wish,

许个愿吧

and then close your eyes and fall

然后轻闭你的双眼

Into the dream. And we sleep on

沉入梦乡,让我们在梦中相见

Shalalala, I’m dreaming of you

Shalalala,我在梦里遇见你

Duba, duba, you’re dreaming of me

Duba,Duba,你在梦中想念我

I promise you.

我向你允诺

Just, feel warm inside

只觉得内心深处也变得温暖

Shalalala, I’m dreaming of you

Shalalala,我在梦里遇见你

Duba, duba, you’re dreaming of me

Duba,Duba,你在梦中想念我

Make a wish,

许个愿吧

and then close your eyes and fall

然后轻闭你的双眼

Into the dream. And we sleep on

沉入梦乡,让我们在梦中相见

Lullaby for you

唱给你的摇篮曲

We’re from your dream

我们来自你的梦境

and heart and sweet place

来自你心底那块甜蜜的地方

Until the dawn, it brings love, love

直到拂晓,带来爱与希望

Say good night, hushaby

道句晚安,乖乖睡

Star light, star bright

星光闪烁

It’s like a dream of dreamland.

就像在梦的幻境里

Until the morning comes, love, love

直到黎明到来,爱呀

Say hello. Lalala.

说句嗨,Lalala

Say good night, hushaby

道句晚安,乖乖睡


评论

热度(143)